czwartek, 4 grudnia 2014

People can fly

Dłuższa przerwa .
Dopiero w minionym tygodniu uświadomiłam sobie , jak to jest gdy ktoś totalnie nie ma czasu na nic. 
Nie miałam kiedy wykonać więcej prac dla was :( Zdążyłam wykonać zaledwie 3 nagłówki , dwie brzydkie textury i kilka sygnaturek. Zdaję sobie z tego sprawę , że textury są brzydkie . Ale chyba lepszy rydz nisz nic ;)
TEXTURY:

SYGNATURY:




NAGŁÓWKI: 


Mam nadzieję , że przynajmniej niektóre prace wam się podobają. Co do textur , dopiero się uczę .
Pragnę poznać waszą opinię , komentujcie , zachęcam :) Ponieważ to motywacja dla mnie i wtedy wiem , że ktoś odwiedza mojego bloga. Jeśli bierzesz cokolwiek skomentuj. Przypominam także o (c) credicie jeśli czegoś użyjecie lub użyjecie mojej pracy . W przyszłym poście , postaram się dodać dla was packi : Icon texture ( robioną przeze mnie ) A także stock-models ( collected by terrible memory)
Co wy na to? Mam na dzieję , że do następnego wpisu zdążę wyczarować więcej grafik.
Do następnego wpisu ! :) 

2 komentarze:

  1. Jak możesz mówić, że teksturki są brzydkie. Są naprawdę śliczne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, choć ja tak nie twierdzę ;)

    OdpowiedzUsuń