sobota, 13 grudnia 2014

Red mind

Czasem warto zrobić sobie przerwę !
W ostatnim czasie brak weny mnie dobijał . Nic mi nie wychodziło. Kilkakrotnie otwierałam Photoschop'a i nic. Ale po pewnym czasie ......  POWSTAŁO TO <;
Wykonałam dziś wszystkie te prace i sądzę iż WENA WRÓCIŁA ! Mi osobiście podobają się te prace!
Mam dla was 3 sygnatury w czym jedna ma dwie wersje, a także 1 nagłówek . 
Bardzo cieszę się , że wena wróciła i mam nadzieję , że pozostanie ze mną na dłużej.
(c) Terrible crash , Carllton 
{ Aktualna lista creadit znajduje się na moim fanpage na facebooku - https://www.facebook.com/Terriblememory }

OTO WYNIKI MOJEJ DZISIEJSZEJ PRACY 

Sygnatury:






Nagłówek :


Jak wam się podobają prace ? Mi bardzo ;)
Pobierasz coś ? Poinformuj mnie o tym , a także proszę o (c)
Do następnego wpisu. 




10 komentarzy:

  1. Hej. Znalazłam twój blog na twym koncie google plus. :D Jestem pod wrażeniem twych prac. Bardzo mnie urzekły. Co do głównego szablonu to zawsze możesz od jakiegoś bloga graficznego pobrać byle jaki wolny szablon i ustawić na główny (oczywiście musisz się dostosować do regulaminu). Jeszcze mam jedną radę: Przyłącz się do jakiegoś spisu grafików np: http://katalog-graficzny.blogspot.com/ lub katalog-grafikow.blogspot.com/ w regulaminach wszystko pisze jak dołączyć do spisu. Na tych stronach są różne konkursy, sondy, a admini strony i ich współpracownicy oceniają grafików. Może ludzie cię tam odnajdą. Dodaję do obserwujących i pozdrawiam!
    GlowNoxShadow http://everlasting-wishess.blogspot.com

    P.S. Pobrałaś z mojej notki Christmas Pack. Podasz mi swój e-mail. Muszę ci wysłać hasło. :D jakby miałaś jakieś problem to pytaj na czacie bloga lub w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja też obserwuję. Co do głównego szablonu, sęk w tym, że nie wiem jak się go ustawia. Dopiero zaczęłam blogować i jeszcze nie wiem co i jak :)

      Mój e-mail to : misiek963963@gmail.com

      Usuń
    2. Haso wysłane. Tutaj masz instrukcję instalacji szablonu: http://galeria-terriblecrash.blogspot.com/p/blog-page.html

      Usuń
    3. Dziękuję za wszystko :)

      Usuń
  2. Albo jak chcesz to mogę ci zrobić główny szablon. Chętnie mi możesz przysłać swój nagłówek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym szczęśliwa gdybyś go dla mnie wykonała :)

      Usuń
    2. Ok. :D Na mój email (to jest ten co ci wysłałam hasło do paczki) napisz mi jak ma wyglądać twój blog:

      Kolory:
      Układ kolumn:
      Ilość stron, etykiet:
      Jakieś uwagi:

      Po prostu jaki chcesz mieć te swój szablon. Jak masz nagłówek to przyślij go do mnie lub mogę ci zrobić: http://everlasting-wishess.blogspot.com/p/blog-page.html to jest regulamin. Nie ma regulaminu o zamawianiu szablonu ale jest nagłówku. Przeczytaj go i napisz do mnie. :3

      Usuń
  3. Wysłałam do cb email.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace *.*
    Tylko w tej drugiej sygnaturze? mogłabyś te świece obrócić byłoby jeszcze ładniej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :http://tearsmyantiquity.blogspot.com/
    Feurie ;*

    OdpowiedzUsuń