piątek, 2 stycznia 2015

Purple Glass

Witajcie Kochani !
Sporo czasu minęło od dawnego postu. 
Na przeprosiny mam dla was 3 texturki mojego wykonania.
Mam nadzieję , że wam się podobają :)




* If you us - CREADIT ME 
* Jeśli użyjesz - ODZNACZ MNIE 
* Download- COMENT
*Pobierasz - Skomentuj 



**Ja  jakoś nie potrafię opowiadać w moim blogu GRAFICZNYM o moim życiu , o tym co się u mnie wydarzyło , co czuję , co przeżywam i jak. Jak na razie nie mieszam mojego życia z graficznym.

**Jeszcze kilka słówek o texturach :
Myślę , że zaczynam robić je trochę lepsze . Wiadomo , nie są one rewelacyjne , ale chyba mogą być.
Ostatnia textura podoba mi się najbardziej. Jeśli macie jakieś uwagi lub porady, to z wielką chęcią ich wysłucham i postaram się do nich zastosować.

Ikony





* To ikony które wykonałam jako pierwsze w moim życiu. Myślę , że nie są tragiczne.

Sygnatury










Nagłówek



Podoba ci się coś?
Co najbardziej ?
Dlaczego? 
Zostaw swoją opinię ! :)

PRAGNĘ ŻYCZYĆ WAM Z OKAZJI NOWEGO ROKU..
Dużo zdrowia , wiecznego uśmiechu na twarzy , spełnienia marzeń , jak najmniej problemów , a także wspaniałych przyjaciół , którzy będą was otaczać i zawsze będą przy was ! :)


13 komentarzy:

  1. Teksturki są genialne. Stocki są ciekawie połączone. Ikonki ci nie wyszły zbytnio ale trening czyni mistrza, więc ci życzę powodzenia. Do sygnaturki i nagłówka nie mam żadnych zarzutów. :D Szablon wysyłam do cb na email. :33 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stocki mnie powaliły ♡ są cudne. Tak samo tekstury i ikonki :) Nagłówek jest extra, zresztą tak samo jak sygnatury ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A chciałam się zapytać czy wykonujesz szablony na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie wykonuję. Szablon główny nie jest wykonany przeze mnie :) W następnej notce napiszę kto go wykonał ;)

      Usuń
  4. Wszystkie prace są świetne jednak mi najbardziej przypadł do gustu:
    nagłówek i 1, 2 sygnatura ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace ^^
    Wspaniały nagłówek *-* Zakochałam się w nim <3 ;D

    Pobieram textury ;*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że ci się podobają ;) Pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. Mam pytanie czy u cb na komputerze w prawej kolumnie wszystkie są na miejscu? Bo u mnie widgety wyfrunęły na nagłówek jak masz problem to pisz. No i czy masz ułożone tak jak wysłałam ci w paczce zdjęcie układu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam wszystko prawidłowo ;) W następnym wpisie odznaczę cię jako twórcę szablonu i jeszcze raz ogromnie dziękuję ^^

      Usuń
    2. Nie ma za co. :33 To dziwne ale u mnie jest tak:
      http://funkyimg.com/i/SJjs.jpg/
      Mogłabyś mi wysłać screena tego miejsca? Chcę się upewnić, że wszystko jest w porządku. Po prostu link.

      Usuń